پادگان المهدی بابل اعزام شهریور 96

وبلاگ پادگان المهدی اعزام شهریور 96

پادگان المهدی بابل اعزام شهریور 96

وبلاگ پادگان المهدی اعزام شهریور 96

پادگان المهدی بابل اعزام شهریور 96

در این وبلاگ اطلاعاتی در مورد پادگان المهدی بابل قرار داده خواهد شد...

  • ۰
  • ۰

نظر یکی از دوستان که در حال خدمت است:

مرخصی تقریبا هر هفته میدن از ساعت 12 روز پنجشنبه تا 6 صبح شنبه

گردان حیدری هم تا جایی که میتونید نیوفتید چون خیلی سخت میگیرن به نسبت گردانای دیگه (این نظر توسط بعضی دوستان رد شده!!! ولی در کل معلوم نیست قضیه چیه فعلا!!!)

اگه میتونید معاف از رزم بشید قبل پادگان اقدام کنید 

دیگه همین ایشالله که این سیزده روز ما تموم بشه 

واسه دوره بعدی ها هم خوش بگذره بهشون 

راستی محوطه پادگان پر درخت اناره وسطای دوره بعدی (شهریور) قابل خوردنه 

کم نزارید به جای ما هم نوش جان کنید


نظر یکی دیگر از دوستان اعزامی اسفند 96:

من اعزام 1395/12/19 بودم

دوره طلایی

مرخصی میان دوره 18 روز

از 12/26 تا 1/14

اردوگاه از 1396/02/10 تا1396/02/14

ترخیص 1396/02/16

گردان حیدری

گروهان 4

بدترین گردان =حیدری (شاید هم نه!!!)

بدترین گروهان=4

بدترین فرمانده گروهان=یاسر محمدی

فرمانده گردان=سرگرد حسین احمدیان شیاده


نظر یکی از سربازان اعزامی آبان 95:
اعزام ٩٥/٠٨/١٩
میان دوره ٩٥/٠٩/٥
فرمانده آقای زارع پور بهترین بهترین فرمانده ی اون اموزشگاه هست گردان خیریان گروهان یکم دستت اول 
هر کسی رفته تو این اموزشگاه که هیچ میدونن چه جور هتلی هست با اونا کاری ندارم
ولی اونایی که نرفتن میدونم میترسین میگین سخته نمیتونم اموزش ببینم به همون خدا قسم الان که میان دوره هستم دلم واســـه پادگان تنگ شده

خاطره از دوستان اعزامی 90:
سلام. من اعزامی 90/08/18 بودم.
یکی از فراموش نشدنی ترین روزهای زندگیم رو اونجا گذروندم. یه دوره ای از زندگیم بود که هییییچوقت از یادم نمیره و وقتی بهش فکر میکنم توی خاطراتی که از اونجا دارم غرق میشم. خیلی خوب بود. خیلیییییی
خیلی دلم میخواد یبار برم اونجا تا خاطراتم برام زنده بشه.
من دوره 105 شهید موسوی بودم. گردان شهید خیریان گروهان 4. فرمانده گروهانمون هم وحید غلامپور بود.
یادش بخیر...

خاطره دوستی که سال 95 اعزام شده بوده:
بابا دهن ما رو اسفالت کردن تو این چند روزی 
اونم ب خاطر رژه ۳۱ شهریور
ولی دمشون گرم ۴ روز مرخصی دادن


  • ۹۶/۰۵/۱۶
  • سرباز صفر

نظرات (۷)

سلام اقا خداوکیلی بهترین جای دنیا پادگان المهدیه مخصوصا گردان خیریان گروهان سوم فرمانده وحید غلامپور ینی بهشته بهشت من خودم هفت روز غیبت کردم تجدید دوره نشدم سه تا گوشی ازم گرفتن بازم تجدید دوره نشدم خودشون میگفتن تقس ترین سرباز منم با این حال راحت بود بقیه ی گردان ها بیافتید پدرتون در میاد خدا خدا کنید بیافتید خیریان گروهان سوم غذاشم عالیه از هیچی نترسید جای خوبیه اعزامی 19\12\95
سلام متاهل هستم وقبلا آموزشی روتو نیروی انتظامی گذراندم حالا دوباره دارم میرم سربازی همین پادگان چه جوریه از دوباره باید آموزشی روکامل بگذرونم 
سلام...دوستانی که دوره 45 روزه رو گذروندند بازم باید دو ماه آموزشی رو بگذرونند من 26/7/96 اموزشیم تموم شده میگن 45 روز باطل شده جای زیاد خوب نیس بخصوص فرمانده هاش زیاد رو مخن سرگرد احمدیان فرمانده گردان حیدری بیخوده محمدی یعقوبی هیچکدومشون خوب نیستند علاوه بر تنبیهات بدنی ک باز میشه تحملش کرد جنگ روانی ایجاد میکنند ک غیر قابل تحمله در کل ما راضی نبودیم البته اضافه کنم ک ما گردان حیدری بودیم ک گردان حیدری رو خیلی اذیت میکنند بخصوص گروهان 4 گیلانیم ک باشی دیگه بدتر فقط بیخیال باشین حرفاشون اصلا سرو ته نداره هیچکدومشون بهترین عشقو حالم گردان انتقامی گردان خیریان میکنند شانس بیارین اینجا بیفتید من خودم حیدری بودم تفسیماتشونم همه رو انداختند کردستان ارومیه
سلام
تاریخ اعزام 
1396/8/01
پادگان المهدی بابل

دوستانی که اونجاهستن یابودن اطلاعات بیشتری ارائه بدن لطفا
ماهم رفتیم تکمیل تر میکنیم انشاالله مطالب رو یاعلی مدد
سلام .متاهل هستم و دوره تکمیلی 45 روزه رو گذروندم .میخواستم بپرسم چند روز باید بمونم . و مرخصی چطوره .از رشت هستم و حدود 6 ساعت فاصله دارم از اونجا
پاسخ:
سلام دوست عزیز
این دوره کسانی که تکمیلی داشتن ازشون قبول نکردن و باید دو ماه آموزش ببینند
سلام
من اعزام تیرماه 96 هستم و اموزشی المهدی بابل بودم.
بچه ها فقط گردان خیریان خوبه. من خیریان بودم. همش جیم بودیم. انتقامی و حیدری خیلی سخت گیرن. مهربون ترین و با فهم ترین فرمانده ها را خیریان داره. با متاهل ها خیلی خوب کنار میان، هم برای مرخصی و هم برای دیگر امور. 
پیاده روی و اردوگاهش خیلی حال میده. همش جنگل و کوه و دشت و ....
کلن همش خوبه به جز هوای شرجی
فقط خیریان...
یا علی
سلام من یک شهریور اعزامم به این پادگان این طور که معلومه جای خوبی خداروشکر 
فقط از لحاظ خودرو خوراک چه طوریه 
و این که چیکار باید بکنید که تو تقسیم بندی تو گردان خوبی بیفتیم
پاسخ:
از نظر خورد و خوراک بدک نیست ظاهرا
انشالله غذا هایی که میدنو همینجا اضافه میکنیم
در مورد تقسیم هم فکر کنم کاری نمیتونیم بکنیم. خودشون تقسیم میکنن